Týden bez sóji: den šestý, sedmý

5/23/2018

Konečně mám úspěšně po maturitách, což znamená mnohem více času na to dělat co mě baví. Vařit, cestovat, sportovat, psát na blog, užívat si. Sice mě čekají ještě troje přijímačky, ale to neberu zas tak podstatně, maturita byla hlavním cílem. Dneska bych dopsala, ač s velkým zpožděním poslední dva jídelníčky, zhodnotila celý týden a vrhla se zas na jiné články.

Den šestý:

Snídaně: Ovesné vločky, mrazem sušené ovoce, kakaové boby, rýžové mléko

Svačina: Hrachová polévka

Oběd: Zeleninové Ratatouille
Recept: Nakrájíme lilek, cuketu, rajčata, papriku, na plátky nakrájený česnek a vše osmahneme na troše oleje. Nejdéle opékáme lilek, nejkratší dobu naopak cuketu a česnek. Zalijeme rajčatovou omáčkou z plechovky a půl hodiny dusíme. Ke konci přidáme lžíci olivového oleje, rozmarýn a tymián.

Svačina: Meloun

Večeře: Fazolový karbanátek (Lidl)

Den sedmý:

Snídaně: Rýžový dezert (Provita)

Svačina: Polévka Minestrone

Oběd: Cizrnový hummus, pita chléb

Svačina: Banán

Večeře: Pečené brambory, robi


Zhodnocení: Celý týden hodnotím velice kladně, zařazovala jsem do něj mnohem více ovoce a zeleniny, namísto průmyslově zpracovaných potravin. Co se týče vlivu na psychickou, či fyzickou stránku, myslím si, že týden nic moc neovlivní, musela bych vydržet, alespoň 2-3 týdny. Určitě tuto výzvu doporučuji zkusit všem veganům, kteří stejně jako já dříve, konzumují sóju téměř každodenně. 

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři