Recenze: Oprawme se

3/18/2018

Po půl roce zvažování a marném shánění po místních knihovnách jsem si konečně pořídila knihu "Oprawme se" od Stanislava Skřičky. Měla jsem od ní dost velké očekávání, protože jsem na ní četla ze všech stran kladné recenze. Tato kniha pojednává o pravdě o zdraví a stravě, kterou málokdo z nás chce slyšet. Začátek je věnován příběhu samotného autora jak se dostal k vitariánství, což mě samotnou moc nenadchlo a začala jsem být mírně skeptická. Po pár stránkách se naštěstí děj "rozjel"a obsah začínal být více a více zajímavý. Kniha má téměř 400 stran a je obohacena o veselé, barevné kresby. Najdete v ní jak rady, tak i příkladné jídelníčky s recepty. Co mě osobně nejvíce zaujalo byla kapitola věnovaná vyléčení nemocí jako jsou alergie, astma, celiakie, ale i osteoporóza a onkologická onemocnění. Našla jsem zde spoustu nových poznatků, například proč není zdravá himalájská sůl, nebo javorový sirup, dozvěděla jsem se o osmotické vodě a celkově jak by měl vypadat správný pitný režim, nebo účinný a zdravý detox. Vše je popsáno takovým způsobem, aby to pochopil i úplný laik, který se tělem a jídlem dopodrobna nezajímá a právě v tomto ohledu mi chyběla trocha odbornosti. Na druhou stranu ne každý se o výživu zajímá takovým způsobem jako já a je dobře, že to pochopí snad všichni. Závěr knihy obsahuje reference a zkušenosti klientů a pacientů, které jsou také velice zajímavé. Knihu seženete v každém větším knihkupectví, přičemž cena se pohybuje okolo 300 Kč. Za sebe mohu doporučit, určitě koupě nelituji.

You Might Also Like